下記の日程でメールサーバの変更を行います。
サーバ変更作業中はメールの送受信ができませんのでご了承願います。
問い合わせ先:cim@tmd.ac.jp
作業日:平成23年2月11日(金・祝日) 9:00から
平成23年2月12日(土) 18:00まで
(作業によって2月13日(日)まで延びる可能性があります。)
詳細:○2月1日〜2月14日の間は、パスワードの変更はできません。
○2月1日〜2月14日の間は、新規メールアドレスの登録ができません。
○ウェブメールの環境もかわりますので、マニュアル等は2月上旬に情報基盤部門のホームページ上に公開します。
○メールサーバ移行後、旧サーバはホスト名を変更し一定期間公開します。
(接続方法等もホームページ上に公開します。)
The mail server is changed by the following schedule.
Please acknowledge being not able to send and receive mail while working changing the server.
Work day:
Work day:February 11, 2011(holiday on Fri.) 9:00 - February 12, 2011(Sat.) 18:00
(There is a possibility of postponing by work until Sunday, February 13. )
Description: Moreover, we will inform you of the note according to the server change etc. as follows.
Effect: ・The change of the password is not possible during February 14 from February 1.
・The registered of the new mail address is not possible during February 14 from February 1.
・The manual etc. are opened to the public on the homepage of the Information Technology Division in the beginning of February
because the environment of the webmail changes, too.
・After the mail server shifts, the host name is changed and an old server is opened to the public for a certain period.
(The connection method etc. are opened to the public on the homepage. )
|